تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 14:47
کد خبر : 5400

مدیر حوزه معاونت فنی بیمه های زندگی بیمه سامان عنوان کرد:

یک عمر در امان با بیمه یونیت لینک سامان

یک عمر در امان با بیمه یونیت لینک سامان
اخبار پولی مالی- بیمه نامه «یونیت لینک»، مجموعه ای از این راهکارها را در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد، به طوری که علاوه بر ارایه کلیه پوشش های بیمه های عمر و تشکیل سرمایه، این امکان را به بیمه گذار می دهد که بدون ریسک در بازارهای مالی سرمایه گذاری کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی،بهرام یزدان پناه مدیر حوزه معاونت فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان این که بیمه نامه یونیت لینک در راستای سودآوری بیشتر و بهره مندی حداکثری بیمه گذاران از پتانسیل بازارهای بورسی طراحی شده است، گفت: این بیمه نامه با تخصیص سود تضمین سالیانه به میزان پنج درصد به ذخایر بیمه نامه ها، امکان سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک در یکی از پر ریسک ترین بازارهای مالی، فارغ از نوسانات بازار و دغدغه از دست رفتن اصل سرمایه را فراهم کرده است.
بهرام یزدان پناه با اشاره به این که سالهاست لزوم خرید بیمه عمر به روش های مختلف تبلیغ می شود، اما همچنان خریداران این بیمه نامه با نگاه به «اندوخته پیشنهادی» آن در پایان دوره قرارداد و مقایسه آن با میزان تورم سالیانه نسبت به خرید این بیمه نامه تردید دارند،‌ اظهار کرد: بیمه گران تاکید دارند که خرید بیمه نامه عمر نباید تنها با هدف سرمایه گذاری انجام شود و پوشش های بیمه ای مانند از کار افتادگی، فوت، امراض خاص و … باید بیش از سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرند، اما واقعیت این است که در شرایط اقتصادی کنونی، حفظ ارزش سرمایه برای افراد در اولویت نخست قرار دارد.

وی افزود: با افزایش نوسانات اقتصادی به ویژه پس از دوره شیوع کرونا، نگرانی عمومی پیرامون نحوه سرمایه گذاری مطمئن و کاهش فشار تورم نیز بیشتر شده است؛ به ویژه که بخش قابل توجهی از مردم اطلاعات چندانی در خصوص سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مالی ندارند و به دنبال یک مشاور قابل اطمینان در این زمینه می گردند.

او با بیان این که در چنین شرایطی، یافتن محلی ایمن برای تجمیع منابع خرد و استفاده از خدمات متناسب با آن می تواند بسیار ارزشمند باشد، ادامه داد: سرمایه گذار به دنبال جایی است که یک پشتوانه امن داشته باشد و البته بتواند از ارزش روز سرمایه در آن نیز به طور دقیق اطلاع پیدا کند.

مدیر حوزه معاونت فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان تاکید کرد که بیمه نامه «یونیت لینک»، مجموعه ای از این راهکارها را در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد، به طوری که علاوه بر ارایه کلیه پوشش های بیمه های عمر و تشکیل سرمایه، این امکان را به بیمه گذار می دهد که بدون ریسک در بازارهای مالی سرمایه گذاری کند، در لحظه ارزش سرمایه خود را رصد کند، آن را به پول نقد تبدیل کرده و یا به حجم سرمایه آن بیافزاید.

یزدان پناه چسبندگی این بیمه نامه به «یونیت» های سرمایه گذاری را باعث حفظ ارزش ریالی اندوخته بیمه گذاران به عنوان یکی از مهمترین مخاطرات آنها دانست و خاطرنشان کرد: انعطاف پذیری در سرمایه گذاری و امکان ایجاد تغییر در محتوا متناسب با شرایط بیمه گذاران، از جمله مشخصات بیمه نامه «یونیت لینک» است که موجب افزایش اقبال نمایندگان و شبکه های فروش نسبت به این محصول شده است .

به گفته او، در این بیمه نامه، بیمه گذار امکان سرمایه گذاری مستقیم در صندوق های سرمایه گذاری بورسی و مشاهده بازده سرمایه گذاری خود به صورت روزانه را دارد.

علاقه مندان می توانند برای خرید این بیمه نامه علاوه بر مراجعه به شبکه فروش بیمه سامان، اطلاعات بیشتر را از سایت شرکت بیمه سامان به نشانی https://www.si24.ir/unit-linked-insurance کسب نمایند .

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.