درباره ما

اخبار پولی مالی

پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی با هدف پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی روزافزون اقشار گوناگون در زمینه پولی و مالی با همکاری گروهی از کارشناسان رسانه و مشاورین ارشد اقتصادی، اقدام به انتشار اطلاعات با هدف پاسخگویی به این نیاز می نماید.

– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی نتیجه نیاز سنجی صورت گرفته پیرامون اولویت های توسعه ای کشور در شرایط تغییر فاز اقتصادی از وضعیت شبه سنتی و بسته به وضعیت مدرن و مرتبط است. نتایج متغیرهای مورد بررسی جهت شناسایی گرایشات اقتصادی کشور با درجه بالای همبستگی مثبت و انحراف معیارهای جزیی، نمایانگر رویکرد روزافزون آحاد جامعه به استفاده از محاسبات در زندگی روزمره و تصمیم گیری های اقتصادی است. موضوعی که نیاز به اطلاعات صحیح، روزآمد، دقیق و کافی را ایجاب می نماید.
– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی به هیچ گروه و گرایش خاص سیاسی در داخل و خارج از کشورتعلق و وابستگی ندارد، با این حال از منظر لزوم تعامل، همکاری و هم افزایی خود را وابسته به تمامی افراد و گروه های حقیقی و حقوقی قانونمند و علاقمند به آبادانی ایران اسلامی می داند.

– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی فعالیت آزمایشی خود را در تاریخ ۲۶/۷/۸۹ همزمان با زاد روز امام رضا (ع) آغاز کرد و در تاریخ ۱۵-۱۲-۹۸ تایید ثبت در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نمود و در پاییز ۱۳۹۳ نیز مجوز فعالیت رسمی خود را از هیات نظارت بر مطبوعات کشور کسب کرد.

شماره پروانه فعالیت: ۱۸۴۰۱/۹۳

تاریخ صدور ثبت پروانه فعالیت: ۱۳۹۳/۰۷/۲۹

-صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی آقای جاوید رنجبر فرد شیرازی می باشند.

– آدرس دفتر، شماره های تماس و دیگر راه های ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی را می توانید در بخش “تماس با ما” ملاحظه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.