تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 14:04
کد خبر : 70030

مدیرعامل تاکید کرد:

پیشتازی بیمه البرز در سایه رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی

پیشتازی بیمه البرز در سایه رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی
اخبار پولی مالی_ بیمه البرز در شش ماه اول سال جاری سودده ترین شرکت بیمه کشور شد که در تاریخ صنعت بیمه کشور بی نظیر است چون این میزان سود از فعالیت بیمه گری و سرمایه گذاری کسب شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در دیدار با کارکنان و نمایندگان شعبه یزد با اشاره به دستاوردها و موفقیت های سال جاری این شرکت، گفت: بیمه البرز در شش ماه اول سال جاری سودده ترین شرکت بیمه کشور شد که در تاریخ صنعت بیمه کشور بی نظیر است چون این میزان سود از فعالیت بیمه گری و سرمایه گذاری کسب شده است.

رضایی افزود: بیمه البرز از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یکهزار و دویست میلیارد تومان فروش بیمه شوکا داشته و توانسته است رتبه دوم بیمه های زندگی را در بین شرکت های بیمه کسب کند. همچنین سهم بیمه های زندگی از کل پورتفوی بیمه البرز ۱۳ درصد است که تا پایان سال جاری باید به ۲۰ درصد و تا سال ۱۴۰۴ به ۵۰ درصد برسد.

وی همچنین با اشاره به این که نسبت خسارت درمان بیمه البرز از ۱۲۶ درصد به ۶۰ درصد کاهش یافته است علت آن را هوشمندسازی و جلوگیری از پرداخت هزینه های غیرواقعی در پلتفرم هوشمند پرداخت خسارت این شرکت دانست.

به گفته رضایی کسب رتبه اول در رشته های بیمه باربری و آتش سوزی و همچنین سرمایه گذاری در صنعت بیمه از دیگر موفقیت های بیمه البرز در سال جاری است که نشان از نقش راهبری بیمه البرز در صنعت بیمه دارد.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت نگهداری بیمه البرز از یکهزار و صد میلیارد تومان به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که نشان می دهد بیمه البرز می تواند به عنوان لیدر و راهبر در حوزه های انرژی و اموال ورود پیدا کند.

مدیرعامل بیمه البرز خطاب به شبکه فروش استان یزد این شرکت گفت: حوزه بازاریابی و فروش نباید فقط به شوکا محدود باشد بلکه باید شبکه فروش با رعایت فنون مذاکره، اخلاق حرفه ای و صداقت در تمامی رشته های بیمه ای عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.