تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:36
کد خبر : 80395

افزایش تعاملات میان بانک شهر و تاپیکو در آینده نزدیک

افزایش تعاملات میان بانک شهر و تاپیکو در آینده نزدیک
اخبار پولی مالی- زمینه‌های همکاری بانک شهر با هلدینگ تاپیکو، در آینده نزدیک افزایش می یابد.

به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی بانک شهر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و مدیرعامل بانک شهر در نشستی مشترک بر گسترش همکاری‌ها میان دو طرف تاکید کردند.
احمدی، مدیرعامل بانک شهر در این نشست با بیان اقدامات و فعالیت‌های گسترده این بانک در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین مالی نفت و گاز و پتروشیمی در کشور به تشریح روش‌های نوین مشارکت بانک شهر به ویژه در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی پرداخت.
احمدی با ابراز خرسندی از گستردگی زمینه‌های همکاری با هلدینگ تاپیکو، گفت: امیدوارم از این پس شاهد تعامل بیشتر و نزدیکتر بین شرکت‌های تابعه تاپیکو و بانک شهر باشیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) نیز در این نشست، بانک شهر را از جمله بانک‌های بسیار فعال در حوزه نفت و گاز عنوان کرد و گفت: این بانک سرمایه‌گذاری محوری خود را به درستی در مهمترین حوزه مزیت‌دار کشور، یعنی نفت و گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار داده است. برهمین اساس، تاپیکو از این سیاست کلان مدیران ارشد بانک شهر در راستای توسعه پروژه‌های نفتی و پتروشیمی استقبال می کند.
افقهی تصریح کرد: تامین مالی و سرمایه‌گذاری در بازارهای صادراتی جدید،حوزه بالادستی نفت و گاز و پروژه‌های دارای بازدهی مناسب از جمله محورهایی هستند که بانک شهر در همکاری مشترک با تاپیکو می‌تواند در دستور کار خود قرار دهد.
در پایان، طرفین ضمن بیان ظرفیت‌ها و زمینه‌های کاری توافق کردند، فهرست همکاری‌های مشترک توسط معاونان تاپیکو و بانک شهر تهیه و در آینده‌ای نزدیک توسط مدیران عامل ۲ مجموعه امضاء شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.