تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 19:43
کد خبر : 53798

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات

رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه است

رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه است
اخبار پولی مالی_ رویکرد روابط عمومی‌ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان است.

به گزارش اخبار پولی مالی، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک این روز گفت: رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان در تحقق بهره مندی از ویژگی های صنعت بیمه در رشد تولید است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیاگفت: روابط عمومی شرکت های بیمه با نیاز سنجی از مخاطبان خود و تحلیل داده های آنها و اطلاع رسانی به موقع می توانند در رشد تولید هدفمند و سرمایه گذاری سودمند، مساعدت کنند.

مسعود بادین افزود: افزایش استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در سال های اخیر ارتباط میان بیمه گران و بیمه گذاران را وارد مرحله جدیدی کرده است و شرکت های بیمه، خدمات رسانی خود را در بستر پلتفرم های کاربردی با هدف تامین نیازها و پاسخگویی حرفه ای ، متمرکز کرده اند.

مدیر عامل بیمه آسیا نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه میان یک سازمان و جامعه را در گرو تغییر در خط مشی ها و رویه های خود در جهت توسعه فرهنگ بیمه در بستر دیجیتال دانست و با اولویت تامین حقوق ذینفعان و بیمه گذاران، یادآوری کرد که با برنامه ریزی هوشمندانه، از فضای رسانه ای کشور استفاده شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا بیان داشت: روابط عمومی شرکت های بیمه با ایجاد ارتباط متقابل بین صنعت بیمه و مراکز علمی و پژوهشی، می توانند در حوزه های تولید محتوا و تحلیل و ارزیابی، مسایل و مشکلات حوزه فنآوری اطلاعات در صنعت بیمه کشور را به فرصت ها و ایده های کاربردی تغییر دهند.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها در شرکت های بیمه گفت: امروز تغییر در مدل های کسب و کار ، بازنگری در رویه ها و فرآیندهای عملیات بیمه گری را ضروری می سازد و نقش بی بدیل روابط عمومی در این بزنگاه، با بهره گیری از تحلیل شاخص های اقتصادی و ارتباطات میان ذینفعان، صنعت بیمه را به سمت و سوی تعالی سوق می دهد.

مسعود بادین خواستار عبور از بکارگیری روش های سنتی و قدیمی، بهره مندی از فضای رسانه ای جدید در بستر دیجیتال برای اقناع و کمک به تصمیم گیری مخاطبان و بیمه گذاران شد.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.