تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 18:01
کد خبر : 32826

پیام تبریک یزدان‌دوست به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت

پیام تبریک یزدان‌دوست به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت
اخبار پولی مالی_ سرپرست مدیریت عامل شرکت بیمه ملت، در پیامی فرارسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بیمه ملت، متن کامل پیام علیرضا یزدان‌دوست به این شرح است:

همکاران ارجمند، شبکه محترم فروش و سهامداران گرامی

امروز دوازدهم آبان‌ماه، نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت، از شرکت‌های معتبر و شناخته شده در صنعت بیمه است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران پرتلاش و شبکه فروش پرتوان، همواره در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برمی‌دارد.

اکنون خدمات با کیفیت شرکت بیمه ملت بر همه بیمه‌شدگان و به خصوص بازنشستگان گرامی کشوری آشکار است و اهدافی که سهامداران محترم و هیئت‌مدیره شرکت برای موفقیت‌های روز افزون در نظر دارند، علاوه بر حفظ توانمندی­‌های موجود، بر تقویت آن­ها و کسب توانایی‌­های بیشتر در ابعاد مختلف تکیه دارد که این مهم با راهکارهای هیئت‌مدیره هماهنگ و آگاه به علم اقتصاد و دانش بیمه، میسر خواهد شد.

شرکت نام آشنای بیمه ملت به فضل الهی، قدم‌های بزرگی در مسیر پیشبرد امور برداشته و به دستاوردهای ارزشمندی رسیده که از آن جمله می‌توان کسب سطح یک توانگری مالی، شفاف‌تر شدن صورت‌های مالی، به روز شدن پرداخت خسارت‌ها و تکریم بیمه‌گزاران عزیز اشاره کرد.

بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ملت از اعضای محترم هیئت مدیره و سهامداران، کارکنان خدوم و زحمتکش، شبکه فروش توانمند و مشتریان وفادار که همراه خانواده بزرگ بیمه ملت هستند، تشکر کرده و امیدوارم بار دیگر همه ذینفعان خود را با رکوردهایی جدید در حوزه بیمه‌گری شگفت زده کنیم و نوید بخش روزهای خوش در ادامه مسیر باشیم.

از خداوند متعال، سعادت، سلامت، دوام و کامیابی شما را خواستارم و با هم پیمان می‌بندیم که مجدانه تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا نام بیمه ملت در آسمان صنعت بیمه کشور خوش بدرخشد.

علیرضا یزدان‌دوست

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.