تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 15:01
کد خبر : 37471

پرداخت حدود ۱۶ میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی توسط بیمه ایران

پرداخت حدود ۱۶ میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی توسط بیمه ایران
اخبار پولی مالی_ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران به همراه منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی اموراستانها شعب، متقی پور سرپرست اداره کل امور پشتیبانی، در بازدید از شعبه بیمه ایران استان ایلام، چک خسارت به مبلغ: ۰۰۰‏/۰۰۰‏/۷۸۹‏/۱۵ ریال مربوط به خسارت جانی منصور جمشید که در سانحه تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار حادثه شده و در حال حاضر زندگی نباتی دارد را به پدر وی تقدیم کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، قاسم رمضانپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران به همراه منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی اموراستانها وشعب ، متقی پور سرپرست اداره کل امور پشتیبانی ، در بازدید از شعبه بیمه ایران استان ایلام، با حضور در قسمتهای مختلف فنی واداری، از نزدیک با همکاران ملاقات و گفتگو کرده و همچنین چک خسارت به مبلغ: ۰۰۰‏/۰۰۰‏/۷۸۹‏/۱۵ ریال مربوط به خسارت جانی منصور جمشید که در سانحه تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار حادثه شده و در حال حاضر زندگی نباتی دارد را به پدر وی تقدیم کردند.

وی، در جلسه ای با حضور مدیران شعب، روسای ادارات فنی و پشتیبانی این استان، با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان ایلام در ارائه خدمات بیمه ای به مردم اظهار کرد: مردم استان ایلام شایسته ارائه بهترین خدمت هستند و همکاران ما به بهترین نحو ممکن باید در خدمت مردم باشند.

رمضانپور در ادامه به بحث بهره وری پرداخت و گفت: این اقدام در راستای عادلانه کردن نظام پرداخت در شرکت در دستور کار قرار گرفت و روز به روز در حال تکمیل شدن و رفع نقص می باشد.

امیری نیز در این جلسه طی سخنانی، به بررسی عملکرد مدیران شعب و نمایندگان استان پرداخت و خواستار افزایش نمایندگان در سطح استان شد.

همچنین متقی پور به بررسی وضعیت ساختمان مرکزی شرکت در استان ایلام پرداخت و خواستار جابجایی محل ساختمان فعلی گردید.

گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام، گزارشی مفصل از عملکرد استان ارائه کرد.

در ادامه سفر معاون بیمه ایران و هیات همراه، از املاک شناسایی شده جهت خرید و احداث پایانه خسارت استان ایلام بازدید گردید که پس از بررسی، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.