تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 10:49
کد خبر : 7935

قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد :

“جان دانا” خدمتی بر مبنای نیاز بازار بیمه کشور

“جان دانا” خدمتی بر مبنای نیاز بازار بیمه کشور
اخبار پولی مالی- جان دانا محصولی برای جلوگیری از رخدادهای تلخ و ناگواری است که ممکن است هر خانواده‌ای با آن مواجه شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا در مراسم رونمایی از “جان دانا” در تالار معلم شهر تبریز و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از اهتمام شبکه فروش در توسعه صنعت بیمه اظهار داشت: ارائه محصولات جدید توام با نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار، گام نخست در توسعه فرهنگ بیمه و جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.

وی با اشاره به ضعف محصولات بیمه‌ای در حوزه بیمه های Life کشور، به معرفی جزئیات محصول جدید بیمه دانا تحت عنوان “جان دانا” پرداخت و گفت: جان دانا محصولی برای جلوگیری از رخدادهای تلخ و ناگواری است که ممکن است هر خانواده‌ای با آن مواجه شود.

قائم مقام بیمه دانا، ضمن تشریح پوشش‌های متنوع جان دانا تاکید کرد: این محصول اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است و یکی از شاخص‌های طراحی آن، چابکی فرایند فروش است که منجر به سهولت و سرعت شبکه فروش خواهد شد.

وی، فروش جان‌دانا را یکی از مهم‌ترین ابزارهای نیل به درآمد پایدار برای شبکه فروش دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش و توسعه این محصول جدید در بازار، دهه پیش رو در حوزه فروش بیمه‌های زندگی، متعلق به بیمه دانا باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.