تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 14:35
کد خبر : 20812

معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران:

توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد

توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد
اخبار پولی مالی- بیمه سرمد، ضمن افزایش سهم از بازار خود، باید اتکا به مشتریان بزرگ را کاهش دهد و در این مسیر، راهبرد این شرکت توسعه بازار است.

 به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، دومین روز همایش سراسری مدیران و روسای این شرکت با حضور جمعی از مدیران رفاهی بانک صادرات ایران در سراسر کشور برگزار شد.

محمد ربیع‌زاده، معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این همایش شرکت کرده بود با اشاره به وضعیت بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور گفت: سرمد، سال گذشته در بعضی حوزه‌ها با چالش‌هایی مواجه شد که توانست با اجماع و اتفاق نظر در هیات مدیره و بدنه شرکت، از این چالش‌ها عبور کند که انتظار بانک صادرات ایران هم از شرکت مستحکمی مانند سرمد همین بود.

وی افزود: سرمد به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه کشور، استحکام سازمانی خوبی دارد و باید ضمن افزایش سهم از بازار خود در صنعت بیمه، در اقتصاد داخلی و همچنین در سطح بین‌المللی بدرخشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.