تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 9:24
کد خبر : 32387

تحقق سود ۱۲۲۳ میلیارد تومانی در بیمه پاسارگاد

تحقق سود ۱۲۲۳ میلیارد تومانی در بیمه پاسارگاد
اخبار پولی مالی_ در تابستان سال جاری رقم سود خالص شرکت بیمه پاسارگاد به 654 میلیارد تومان بالغ گردید تا جمع سود نحقق شده در نیمه نخست به 1.223 میلیارد تومان (21 تومان به ازای هر سهم) برسد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از ریسک نیوز، شرکت بیمه پاسارگاد با سرمایه ۵۸.۱۷۴ میلیارد ریالی در بهار سال ۱۴۰۱ به سود خالص ۵۶۹ میلیارد تومان دست یافت.

در تابستان رقم سود خالص به ۶۵۴ میلیارد تومان بالغ گردید تا جمع سود نحقق شده در نیمه نخست به ۱.۲۲۳ میلیارد تومان (۲۱ تومان به ازای هر سهم) برسد.

حق بیمه خالص (سهم نگهداری) بیمه پاسارگاد در این مدت به رقم ۱.۷۲۶ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۸۰ درصدی همراه بود.

درآمد سرمایه گذاری این شرکت از محل منابع بیمه ای تغییر چندانی نداشت و به ۱۰۳۵ میلیارد تومان رسید. هم چنین درآمدهای بیمه ای نیز ۲.۸۷۵ میلیارد تومان بود.

در بخش هزینه ها نیز هزینه عمومی و اداری با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بود. میانگین هزینه های بیمه ای نیز افزایش ۸۲ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشت.

خسارت و مزایای پرداختی خالص نیز با افزایش ۶۸ درصدی به رقم ۱.۰۷۷ میلیارد تومان بالغ گردید. با این همه سود خالص بیمه پاسارگاد در نیمه نسخت امسال با کاهش اندک ۴ درصدی نسببت به دوره مشابه قبل همراه شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.