تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 13:45
کد خبر : 59937

مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران خبر داد:

ارائه خدمات جدید به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

ارائه خدمات جدید به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه
اخبار پولی مالی_ نشست صمیمی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران با همکاران ایثارگر بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، آزاد مشاور وزیر تعاون گفت: در برنامه هفتم توسعه هر ایثارگر بر اساس سطح ایثارگری که مهمترین مبنای آن نزدیکی افراد به فرد ایثارگر است خدمات متفاوت دریافت خواهند کرد.

آزاد در ادامه به تشکیل شورای مشاوران ایثارگران در وزارت تعاون اشاره کرد و گفت: برای اولین بار این شورا تشکیل شده است که از همه دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون نماینده حضور دارد تا بتوانیم مشکلات همکاران ایثارگر را احصاء و برای آن چاره جویی کنیم.

مشاوروزیر تعاون اظهارکرد: بخشنامه تجلیل و تکریم از ایثارگران برای اولین بار تدوین شد ولی متاسفانه اجرایی نشد اما ما تاکید بر اجرای قانون و اجرای این بخشنامه داریم.

وی مباحث سنوات همکاران ایثارگر و استفاده از خدمات رفاهی و مباحث فرهنگی را از مفاد این بخشنامه عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار مدیرشعب استان خراسان رضوی به ارائه گزارش از آخرین وضعیت همکاران ایثارگر در استان خراسان رضوی پرداخت.

رئوف احمدی با بیان اینکه مجموع همکاران ایثارگر استان ۴۰ نفر هستند، گفت: این تعداد متشکل از فرزندان شهدای معزز، جانبازان و رزمندگان هستند و امیدواریم تبدیل وضعیت برخی همکاران شرکتی که مشکلات اداری دارند به زودی انجام شود.

در ادامه این دیدار همکاران به بیان دیگاه ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است آقایان عنایت مشاور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور ایثارگران، دبیریان نماینده ایثارگران استان خراسان رضوی هم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل همکاران ایثارگر پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.