تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 9:24
کد خبر : 63364

کمیته ریسک، بازوی مشورتی سازمان و هیات‌مدیره بانک ملی

کمیته ریسک، بازوی مشورتی سازمان و هیات‌مدیره بانک ملی
اخبار پولی مالی_ نقش پررنگ اداره کل مدیریت ریسک، به‌عنوان واحد اجرایی ریسک در سازمان به‌خوبی مشهود است لذا بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی حین خدمت برای کارکنان و نیز توجه ویژه به ساختار مدیریت ریسک از مهم‌ترین رویکردها در راستای پویایی سازمان است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل مدیریت ریسک بازدید و با همکاران این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

عضو هیات مدیره بانک در جریان بازدید از این اداره کل، بر ضرورت حاکمیت ریسک در سازمان و همچنین اهمیت کمیته ریسک، به‌عنوان بازوی مشورتی هیات‌مدیره تاکید کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران در ادامه این بازدید، به برگزاری اولین همایش مدیریت جامع ریسک اشاره کرد و گفت: نقش پررنگ اداره کل مدیریت ریسک، به‌عنوان واحد اجرایی ریسک در سازمان به‌خوبی مشهود است لذا بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی حین خدمت برای کارکنان و نیز توجه ویژه به ساختار مدیریت ریسک از مهم‌ترین رویکردها در راستای پویایی سازمان است.

در پایان سعید رضایی رئیس اداره کل مدیریت ریسک با اشاره به تعامل مستمر و تنگاتنگ با واحدهای داخلی بانک، به‌ویژه اداره کل حسابداری مالی، به اهمیت نقش این اداره کل در بخش تشریح ریسک صورت‌های مالی و نیز سایر حوزه‌های فعالیت این واحد، بر لزوم حرکت در چارچوب الزامات و توصیه‌های مقام نظارتی تاکید کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.