تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 17:17
کد خبر : 42868

چگونه بهترین فیلم را برای مسابقات اینشورتاک ارسال کنیم؟

چگونه بهترین فیلم را برای مسابقات اینشورتاک ارسال کنیم؟
اخبار پولی مالی_ دومین رویداد سخنرانی بزرگ صنعت بیمه (اینشورتاک) از دی ماه آغاز شده و هم اکنون دوره های آموزشی آنلاین آن در حال برگزاری است. ولی...

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دومین رویداد سخنرانی بزرگ صنعت بیمه (اینشورتاک) از دی ماه آغاز شده و هم اکنون دوره های آموزشی آنلاین آن در حال برگزاری است.

در پایان بهمن ماه نیز، نتایج ارزیابی اولیه اعلام و دوره های آموزشی پیشرفته برگزار خواهد شد؛ همچنین در نیمه دوم اسفندماه نیز فینال مسابقه برگزار شده و سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی خواهند شد.

بر این اساس نیاز است تا شرکت کنندگان در این مسابقه نکاتی را در خصوص تهیه فیلم های ارسالی خود رعایت کنند که در ادامه به آن پرداخته می شود:

✅گوشی را ثابت و عمودی قرار دهید نه افقی.

✅نور محیط به گونه ای باشد که تصویر شما روشن و واضح دیده شود.

✅صدای شما به وضوح شنیده شود

✅فاصله با دوربین گوشی حدود یک متر و نیم به طوری که تا زانویتان در تصویر دیده شود

✅نیازی به راه رفتن و حرکت به طرفین نیست، ما کنترل شما روی اعضای بدنتان را تحلیل و ارزیابی می کنیم.

✅نیازی به استفاده از اسلاید نیست.

✅می توانید به صورت مستقیم به دوربین نگاه کنید و تصور کنید فیلم شما به صورت زنده در حال پخش در سالن همایش و در مقابل جمع کثیری از شرکت کنندگان در حال پخش می باشد.

✅در حالت دوم می توانید تصور کنید در مقابل جمعی در حال سخنرانی هستید و دوربین نیز یکی از شرکت کنندگان می باشد و هرجا نیاز شد به دوربین هم به عنوان یک شرکت کننده نگاه کنید.

✅می توانید در طراحی سخنرانی، خودتان را در ابتدا یا پایان سخنرانی با نام و نام خانوادگی معرفی کنید، ولی اگر احساس کردید ساختار سخنرانی شما به هم میریزد، در زمان ارسال فیلم برای دبیرخانه به پیوست نام و نام خانوادگی خود را نیز ارسال کنید.

✅حداکثر زمان فیلم سخنرانی شما سه دقیقه است، و هیچ استثنایی وجود ندارد، لطفا سوال در این خصوص مطرح نکنید و تلاش کنید که در سه دقیقه بهترین خودتان را ارائه کنید.

✅پیشنهاد ما به شما این است که خودتان باشید، سخنرانان دیگر را کپی نکنید، تبلیغ نکنید، منم منم نکنید، موعظه نکنید، موضوعی که ممکن است محل اختلاف نظر اکثر مخاطبان باشد، اگر صاحب نظر و صاحب سبک نیستید و تجربه ای ندارید، مطرح نکنید.

✅اکثر مخاطبان در ابتدا علاقه مند هستند که بدانند این شخصی که سخنرانی می کند، کیست و چه دستاوردهای شخصی و چه تجربه هایی دارد، لذا به طور ظریف و خلاقانه پیشنهاد می کنیم برشی از زندگی و گذشته و حال خود را بدون اغراق و در کمال فروتنی برای مخاطبان مطرح کنید و احساسات آنها را با خود همراه کنید.

✅فیلم شما نباید تدوین شده باشد. نباید تکه تکه ضبط شده و بعدا به هم چسبانده شده باشد، قبل از ضبط نهایی هر چقدر خواستید تمرین کنید ولی فیلم نهایی باید یکبار ضبط و بدون کات و تدوین برای ما ارسال شود. فیلم هایی که به صورت تولید محتوا و برای شبکه های اجتماعی تان تهیه شده و قالب استاندارد مسابقه را ندارد، قابل قبول ما نمی باشد.

✅مسئولیت عدم توجه به نکات گفته شده و همچنین عدم توجه و پیگیری اخبار مسابقه، با شرکت کننده می باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.