پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»
به گزارش اخبار پولی مالی، در دوران حاضر، دیگر روابط عمومی صرفا یک شغل نیست و به واقع یک ویژگی اخلاقی برجسته است که همگان باید خویشتن را به این خصلت نیکو آراسته سازند، به ویژه آنان که در مراودات با مردم پیشقراول بوده و در صف نخست قرار دارند.
امروزه دیگر می توان با قطعیت گفت که هدف یک روابط عمومی خوب، نه تنها باید حل مشکلات احتمالی بین سازمان و مردمی باشد که با آن سازمان سرو کار دارند، بلکه یک روابط عمومی ایده آل باید کانالی معتبر و امن برای تبادل اندیشه ها و افکار باشد.
اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است، به گونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
تحریم های ظالمانه و بحران های اقتصادی، نهاد روابط عمومی را در جمهوری اسلامی وارد مرحله بزرگی از حیات خود کرد. شرکت سهامی بیمه ایران و به تبع آن روابط عمومی شرکت نیز راهبرد ها، راهکارها، فرآیندها، ابزارها و زیرساختهای جدیدی را با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده، معرفی کرد و سرعت فرایندهای دیجیتال و هوشمند کردن سامانه های درون و برون سازمانی و عمومی خود را که از ۱۰ سال پیش آغاز کرده بود، با سرمایه گذاری مناسبی بشدت افزایش داد.
در پایان، برخود وظیفه می دانم «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را به تمامی مدیران، مسئولان و کارکنان ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی صنعت بیمه کشور و به ویژه همکاران سختکوش عزیزم در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران و رابطان روابط عمومی واحدهای اجرایی در تهران و استان های سراسر کشور که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.
برچسب ها : «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» ، بیمه ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰