تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 16:52
کد خبر : 48363

پرداخت خسارت دیه تصادف مرگبار در شوشتر توسط بیمه ایران

پرداخت خسارت دیه تصادف مرگبار در شوشتر توسط بیمه ایران
اخبار پولی مالی_ با صدور احکام نهایی دادگاه، باقی مانده خسارت دیه حادثه تصادف شوشتر به مبلغ 10 میلیارد و دویست میلیون تومان به بازماندگان و وراث قانونی فوت شدگان پرداخت گردید.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در گفتگو با صدا وسیمای مرکز خوزستان در خصوص پرداخت خسارت دیه حادثه تصادف مرگ بار شهرستان شوشتر گفت: با صدور احکام نهایی دادگاه، باقی مانده خسارت دیه حادثه تصادف شوشتر به مبلغ ۱۰ میلیارد و دویست میلیون تومان به بازماندگان و وراث قانونی فوت شدگان پرداخت گردید.

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران تصریح کرد: بدنبال وقوع حادثه تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی مینی بوس در محور مواصلاتی شهرستان شوشتر، جاده کمربندی ۱۷ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

بیمه ایران در راستای حمایت از زیاندیدگان و ارائه خدمت بی منت، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشکیل پرونده ای در شعبه شهرستان شوشتر اقدام نمود و مبلغ ۱۳ میلیارد تومان بصورت علی الحساب به ذی نفعان این پرونده ها پرداخت کرد و امروز با تکمیل نهایی پرونده و صدور احکام قضایی، الباقی خسارت دیه به ذی نفان و وراث قانونی فوت شدگان پرداخت گردید.

گفتنی است ویدئوی کامل این گفتگو درپیام رسان های روابط عمومی قابل مشاهده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.