تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 13:14
کد خبر : 30563

واگذاری مدیریت امور شعب البرز بانک قرض‌الحسنه مهر به «روح الله منصوری»

واگذاری مدیریت امور شعب البرز بانک قرض‌الحسنه مهر به «روح الله منصوری»
اخبار پولی مالی_ «روح الله منصوری» تمشیت امور شعب استان البرز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بر عهده گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حکم «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، تمشیت امور مدیریت شعب استان البرز بانک به «روح الله منصوری» سپرده شد.

در حکمی که مدیرعامل بانک برای منصوری صادر کرده، آمده است: «بدینوسیله تمشیت امور مدیریت شعب استان البرز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حفظ سمت تا زمان تعیین مدیر استان، به جناب‌عالی محول می‌گردد.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایفا کنید.»

پیش از این «هدایت نصراللهی» مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز را بر عهده داشت. وی پس از ۱۴ سال فعالیت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تجربه کردن سمت‌های مختلف در ادارات ستادی و استانی، اکنون در یکی دیگر از بانک‌های کشور مشغول به خدمت شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حکم پایان کار نصراللهی، خطاب به وی نوشت: «اکنون و در پایان دوران همکاری جناب‌عالی به عنوان مدیریت شعب استان البرز و با توجه به شروع مأموریت جناب‌عالی در سمتی دیگر در شبکه بانکی، شایسته است از زحمات بی‌دریغ و مساعی ارزشمندتان که با همت عالی خود در تحقق دستاوردها و نیل به اهداف عالیه بانک داشته‌اید قدردانی کنم.

دوام عزت و سربلندی و توفیق روز افزون جناب‌عالی را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.»

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.