تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 16:18
کد خبر : 36262

معاون فنی بیمه ایران با رئیس و پرستاران بیمارستان بقیه الله دیدار کرد

معاون فنی بیمه ایران با رئیس و پرستاران بیمارستان بقیه الله دیدار کرد
اخبار پولی مالی_ به مناسبت سالروز ولادت اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، بهمراه یاوری معاون بیمه های اشخاص ، داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ، با حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ، معاون درمان ورئیس پرستاری و جمعی از پرستاران این بیمارستان دیدار و گفتگوکردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این دیدار احمد صفر زاده معاون فنی بیمه ایران، با اشاره به نقش پرستاران در تامین بهداشت روانی ، سلامت جسمی بیماران در فرآیند درمان و کنترل بیماری ، بخصوص در زمان همه گیری بیماری کرونا ، از خدمات پرستاران ،پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: پرستاری یک رسالت الهی و کاری بسیار ارزشمند و تخصصی است و ارزش کار پرستاران برای همه اقشار جامعه روشن است. ما نیز بر اساس فرهنگ دینی و سنت پسندیده قدردانی ، به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ بیمه ایران ، روز پرستار را به همه پرستاران و کادر درمانی در سراسر کشور تبریک می گوییم .

وی افزود: جانفشانی و رشادت های پرستاران نیاز به توصیف ندارد. چرا که پرستاران در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه ، علی رغم سختی های فراوانی که دارند با عشق و علاقه بی نظیر ، روند درمان بیماران را پیگیری می کنند.

در ادامه این دیدار، حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله، خواستار گسترش روابط فی مابین و افزایش پوشش های بیمه ای پرسنل بیمارستان گردید .

در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی، از خدمات جمعی از پرستاران این بیمارستان تقدیر بعمل آمد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.