تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 14:39
کد خبر : 8059

ابراهیمی در بازدید از شعب شرق تهران :

مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند

مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند
اخبار پولی مالی- مدیرعامل بانک سپه در بازدید از دو شعبه این بانک در شرق تهران، مشتریان قدیمی را سرمایه ارزشمند خواند و بر لزوم حفظ آنها و جذب مشتریان جدید با عرضه خدمات و محصولات متناسب نیاز مشتریان تأکید کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه آیت‌الله ابراهیمی،مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور، یادآور شد: به‌روزرسانی سامانه‌ها و سیستم‌های بانک سپه نباید در خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود به‌ویژه در واحدهای صف خواست با سعه‌صدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیت‌های بازاریابی درون و برون شعبه‌ای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان به‌ویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیت‌تر و آسان به مشتریان علی‌الخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با به‌روزرسانی سامانه‌ها و سیستم‌های و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را به‌صورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار ابراهیمی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.