تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 10:18
کد خبر : 70074

مدیرعامل بانک ملت:

مراحل اعطای انواع تسهیلات خرد، کاملا غیرحضوری خواهد شد

مراحل اعطای انواع تسهیلات خرد، کاملا غیرحضوری خواهد شد
اخبار پولی مالی_ بانک ملت علاوه بر کسب رتبه نخست در شاخص منابع و مصارف در حوزه سودآوری نیز بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از اعطای غیرحضوری تسهیلات خرد در سامانه فرابانک، از برنامه های این بانک برای کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب با توسعه محصولات فناورانه خبر داد.

دولت آبادی در مراسمی که با حضور محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماهه بانک ملت از زحمات مدیران و کارکنان بانک در ثبت این کارنامه درخشان قدردانی کرد و گفت: بانک ملت علاوه بر کسب رتبه نخست در شاخص منابع و مصارف در حوزه سودآوری نیز بسیار موفق عمل کرده است.

مدیرعامل بانک گفت: در شش ماهه نخست سال جاری میزان سود عملیاتی کل بانک های بورسی و فرابورسی بدون بانک ملت، ۳۱۷ هزار میلیارد بوده است ولی بانک ملت به تنهایی ۲۳۷ هزار میایارد سود محقق کرده است که این میزان ۷۵ درصد سود کل بانک های بورسی و غیر بورسی است.

وی افزود: بانک ملت در اکثر شاخص ها از جمله NPL و تراز عملیاتی و… بسیار خوب عمل کرده است و از سال گذشته تا کنون نه تنها از بانک مرکزی اضافه برداشت نداشته، بلکه در بازار بین بانکی نیز دهنده بوده است.

مدیرعامل بانک گفت: افزایش سرمایه بانک ملت از۳۰۰ هزار میلیارد به ۷۱۰ هزار میلیارد به زودی اتفاق خواهد افتاد.

دولت آبادی همچنین با اشاره به تراز عملیاتی بانک ملت و رشد ۴۵ درصدی آن نسبت به شهریور سال گذشته، رشد ۱۵۶ درصدی سود خالص بانک و رشد ۲۷۳ درصدی EPS بانک ملت و پرداخت ۱۹ هزار میلیارد سود قطعی سپرده گذاران سال گذشته و کاهش قیمت تمام شده بانک گفت: بانک ملت در سال جاری و در راستای بانکداری اسلامی، ۱۹ هزار میلیارد سود قطعی به سپرده گذاران سال گذشته پرداخت کرده است و در سال جاری نیز با اهتمام مدیران و کارکنان بانک و کاهش قیمت تمام شده پول، امیدواریم که برای امسال نیز این سود را پرداخت کنیم.

وی سپس با اشاره به رونمایی از محصولات فناورانه گفت: بانک ملت برنامه های مختلفی برای کاهش حضور مردم در شعب دارد که از آن جمله استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه بانک برای اعطای غیرحضوری تسهیلات خرد است.

مدیرعامل بانک ملت گفت: با استفاده از خدمت فرابانک و بر اساس دستورات بانک مرکزی، مراحل اعطای انواع تسهیلات خرد کاملا غیرحضوری خواهد شد.

وی در پایان، خواستار افزایش سقف اعتباری تسهیلات بانک ملت شد تا شعب بانک با توجه به وجود ۴۰ میلیون مشتری بتوانند، پاسخگوی نیاز تسهیلاتی متقاضیان، به ویژه تسهیلات خرد مشتریان باشند.

شایان ذکر است فرابانک، به عنوان محصول جدید بانک ملت به داشبرد خدمات غیر حضوری این بانک افزوده شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.