تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 12:34
کد خبر : 818

در پی کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به رئیس جمهور تبریک گفت

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به رئیس جمهور تبریک گفت
اخبار پولی مالی- مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی به ریاست جمهوری کشور، کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی به ریاست جمهوری کشور، کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری

با سلام و تحیات

ضمن آرزوی توفیقات الهی، کسب رأی اعتماد وزرای پیشنهادی حضرتعالی از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مجلس محترم و انقلابی پس از بررسی و تدقیق پیرامون سوابق علمی و اجرایی وزرای پیشنهادی، با قاطبه آرا به ایشان رأی اعتماد داد و الحمدلله کابینه ولایی و انقلابی دولت سیزدهم شکل گرفت.

معرفی چنین وزرای ذی صلاح، انقلابی، خدمتگزار نظام مقدس و مردم و نیز دارای سوابق درخشان، نشان از اهتمام، دقت نظر، آگاهی و دانش آن مقام عالی در شکل دهی به دولتی کاملا مردمی و انقلابی دارد.

بار دیگر ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند، از درگاه خداوند متعال برای حضرتعالی و دولت سیزدهم توفیق روز افزون خدمتگزاری، سربلندی و سر افرازی مسألت دارم.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران

اسماعیل لله گانی

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.