تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 18:11
کد خبر : 53520

فرایند ظرفیت سازی متقابل صنعت بیمه و نفت تسریع خواهد شد

فرایند ظرفیت سازی متقابل صنعت بیمه و نفت تسریع خواهد شد
اخبار پولی مالی_ ریسک های مرتبط با محصولات و خدمات دانش بنیان از طریق طراحی پوشش های بیمه مسئولیت و همچنین ایجاد سبدهای متنوع، تحت پوشش قرار می گیرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در این نشست با برشمردن ظرفیت های گسترده دو صنعت نفت و بیمه و با اعلام این مطلب افزود: کاهش هزینه های سربار صنعت نفت با بهره گیری از قابلیت های صنعت بیمه از نیازهای جدی اقتصاد کشور به شمار می رود.

وی با تاکید بر اهمیت هم افزایی هر چه بیشتر نوآوران عرصه محصولات نفتی و صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: رشد متناسب دستاوردهای جدید بیمه ای با ظرفیت های تازه اقتصادی از اهدافی است که در نهاد ناظر صنعت بیمه با جدیت دنبال می شود.

گفتنی است در این نشست، راهکارهای پوشش ریسک های متنوع بیمه ای محصولات جدید نفتی توسط مدیران و کارشناسان سه مجموعه بیمه مرکزی، وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی و راهکارهایی در این خصوص ارائه شد.

شایان ذکر است که نشست یادشده در راستای سیاست های حمایت از محصولات نوین بیمه ای و توسعه دانش بنیان ها در ادامه سه شنبه های نوآوری با رویکردی متفاوت برپا شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.