تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 11:28
کد خبر : 70381

ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با حمایت بانک رفاه افزایش یافت

ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با حمایت بانک رفاه افزایش یافت
اخبار پولی مالی_ بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت‌محور در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ارتقای امور رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول، در خرید مجتمع خوابگاهی این دانشگاه مشارکت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علیرضا خسروپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، طی سخنانی در نشست مشترک با مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خوزستان با قدردانی از حمایت‌های این بانک از حوزه سلامت، گفت: با خرید این مجتمع خوابگاهی،۴۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاه‌های ملکی دانشگاه اضافه شد.

علیرضا خسروپناه افزود: افزایش ظرفیت‌های خوابگاهی این دانشگاه منجر به کاهش دغدغه ذهنی دانشجویان می‌شود و به تبع، ارتقای کیفیت تحصیلی آنان را به همراه دارد.

وی بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و این دانشگاه تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم، افزایش خدمات سلامت در بین جامعه هدف دانشگاه را به همراه دارد.

رستم‌زادگان مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خوزستان نیز طی سخنانی در این نشست با بیان اینکه بانک رفاه صرفا یک بنگاه اقتصادی نیست، افزود: وظیفه ما حمایت از دانشجویان که به واقع آینده‌سازان این کشور هستند، است.

شایان ذکر است، این مجتمع خوابگاهی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنا ۶۸۰۰ مترمربع با مساعدت و مشارکت بانک رفاه کارگران خریداری شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.