تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 12:46
کد خبر : 44655

شعب قیدار نبی(ع) و بازار ابهر استان زنجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

شعب قیدار نبی(ع) و بازار ابهر استان زنجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
اخبار پولی مالی_ با سفر یک روزه «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و هیأت همراه به استان زنجان، شعب قیدار نبی(ع) و بازار ابهر استان زنجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اساس هویت بصری جدید افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف گسترش و بهبود کیفیت خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و مشتریان بانک، همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شعب قیدار نبی(ع) و بازار ابهر استان زنجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این شعب، «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها، «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «بهرام بادپا» مدیر شعب استان زنجان حضور داشتند.

این شعب بر اساس هویت بصری جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بهره‌برداری رسید و آماده ارائه خدمت به مشتریان بانک است.

مدیرعامل بانک در آیین افتتاح این شعب، برنامه‌ریزی و تلاش برای بازسازی و بهسازی شعب و ارتقای سطح خدمات و امکانات در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با هدف کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان را از برنامه‌ها و اهداف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد.

شمسی‌نژاد تأکید کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها و استمرار همراهی مردم با اهداف نیک‌اندیشانه بانک جهت گسترش فرهنگ مقدس قرض‌الحسنه و کمک برای کاهش دغدغه‌های مالی و اقتصادی هموطنان با پرداخت وام ارزان و آسان ضروری است.

گفت‌وگو با مشتریان و کارکنان شعب و همچنین شنیدن پیشنهادات آن‌ها، بازدید از شعب ایجرود و ولیعصر(عج) و برگزاری جلسه هم‌اندیشی با رؤسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان زنجان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک در سفر به استان زنجان بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.