تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 13:37
کد خبر : 65670

شعبه بجنورد بیمه دانا بودجه سالانه را در کمتر از ۶ماه محقق کرد

شعبه بجنورد بیمه دانا بودجه سالانه را در کمتر از ۶ماه محقق کرد
اخبار پولی مالی_ شعبه بجنورد بیمه دانا قبل از اتمام شش ماه اول سال جاری، موفق به تحقق بودجه سالانه خود شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، احمد فیضی رهورد رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا در این خصوص اعلام کرد: روز ۱۸ شهریور ماه جاری جلسه‌ای بین رئیس وکارکنان شعبه در باره میزان تحقق بودجه برگزار شد.

در این جلسه احمد فیضی رهورد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به تمامی کارکنان شعبه و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش‌های نمایندگان و شبکه فروش اظهار کرد: خوشبختانه تا امروز توانسته‌ایم در شاخص فروش حدود ۱۸۷میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که این امر نشان دهنده تحقق کامل بودجه سالانه قبل از پایان شش ماهه اول سال جاری است.

وی با اشاره به نسبت خسارت ۴۲ درصدی و افزایش حق بیمه ۶۲ درصدی این شعبه، به ارائه آمار و عملکرد موفق شعبه در سال گذشته نیز پرداخت و افزود: کارکنان و نمایندگان شعبه با همدلی، هماهنگی و رعایت اصول مشتری‌‌مداری، همواره در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن، اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شرکت را اجرا کنند.

فیضی رهورد اظهار کرد: با توجه به موفقیت‌های سال گذشته شرکت و رشد چشمگیری که در شاخص فروش داشتیم، از تمامی کارکنان، به ویژه نمایندگان و شبکه فروش انتظار داریم با افزایش تلاش‌های خود در مدت زمان باقی سال ۱۴۰۲ و در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی مدیرعامل، قائم مقام، اعضای هیات‌مدیره، معاونین و مدیران فنی و ستادی محترم بتوانیم به پرتفوی ۳۰۰ میلیارد تومانی دست یابیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.