تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 10:19
کد خبر : 12927

توسط شرکت تامین سرمایه تمدن :

سود اولین دوره مشارکت سرمایه گذاری پارس حیان واریز شد

سود اولین دوره مشارکت سرمایه گذاری پارس حیان واریز شد
اخبار پولی مالی- اولین دوره سود گواهی شراکت ، فرصت سرمایه گذاری داروسازی پارس حیان با نرخ سود مشارکت ۲۵٫۵درصد سالیانه توسط شرکت تامین سرمایه تمدن به حساب سرمایه گذاران واریز شد .

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، مدت زمان سرمایه گذاری ۲۴ماهه با نرخ سود ۲۵٫۵درصد به صورت سالانه می باشد. در روش تامین مالی جمعی شرکت منابع حاصل از گواهی های شراکت را جهت تولید محصولات خود به کار گرفته و سود حاصل از تولید را با مشارکت کنندگان در این فرصت سرمایه گذاری تقسیم می کند.
بنابر این گزارش، بستر این پلتفرم بسیار مناسب برای شرکت های سهامی خاص است. تفاوت تامین مالی جمعی با تامین مالی از سیستم بانکی این است که برای دریافت تسهیلات از سوی اشخاص حقوقی یکسری پارامترهایی برای بانک ها ازجمله گردش حساب، سودآوری و ماندگاری حساب مهم است اما این موضوعات در تامین مالی جمعی پارامتر کلیدی نبوده و بیشتر طرح و چشم انداز توجیه پروژه مهم است و بر روی آن تصمیم گیری می شود. لذا بستر خوبی برای شرکت ها شکل گرفته تا جهت اجرای طرح های خود و حتی تامین ماشین آلات مراجعه و از این پلتفرم استفاده کنند.
اولین طرح تامین مالی جمعی در تامین سرمایه تمدن در دی ماه امسال اجرای شد. در این شیوه از تامین مالی ، سرمایه گذاران معاف از مالیات هستند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.