تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 13:23
کد خبر : 12930

خبر:

صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به باشگاه ۱۰هزار میلیارد تومانی ها پیوست

صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به باشگاه ۱۰هزار میلیارد تومانی ها پیوست
اخبار پولی مالی- شرکت تامین سرمایه تمدن با جلب اعتماد سرمایه گذاران توانست ارزش دارایی های صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی را به بیش از ۱۰۳هزارمیلیارد ریال افزایش دهد که با افزایش صورت پذیرفته در میزان دارایی ها ، صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی درمیان۱۰صندوق سرمایه گذاری برتر کشور قرارگرفت

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه تمدن ، در حال حاضر ارزش دارایی های صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی ۱۰۳هزار و ۳۷۳میلیارد ریال بوده و نوع صندوق با درآمد ثابت و ضامن نقدشوندگی آن بانک توسعه صادرات می باشد .

صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی به عنوان دومین صندوق بزرگ تامین سرمایه تمدن ( با درآمد ثابت ) از سال ۹۴ با مدیریت تأمین سرمایه تمدن تاسیس شده است. خالص دارایی این صندوق در حال حاضربالغ بر ۱۰۳,۰۰۰ هزارمیلیارد ریال می باشد و سود آن به صورت روزشمار محاسبه شده و به صورت ماهانه به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌گردد.

سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی در تمامی شعب سوپر مارکت های مالی سراسرکشور شرکت تامین سرمایه تمدن همچنین به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس www.ibshop.ir امکان‌پذیر است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.