تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 12:21
کد خبر : 76235

سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در قراردادهای نهضت ملی خراسان شمالی

سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در قراردادهای نهضت ملی خراسان شمالی
اخبار پولی مالی- اطلاع رسانی/اخبار و اطلاعیه ها/اخبار/شرح خبر/سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در قراردادهای نهضت ملی خراسان شمالی سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در قراردادهای نهضت ملی خراسان شمالی سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در قراردادهای نهضت ملی خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن کشور برگزار شد از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن قدردانی و اعلام شد: بیش از 80 درصد کل قراردادهای منعقد شده بانکهای استان در این طرح ملی توسط بانک مسکن منعقد شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه استانی بانک مسکن،در آخرین جلسه شورای مسکن خراسان شمالی که مهندس مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن کشور، استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاههای اجرایی، بانکها و نهادهای نظارتی استان خراسان شمالی حضور داشتند، گزارش عملکرد بانکهای عامل پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان، مشکلات پروژه های راکد و راهکارهای حل این موانع بررسی شد.
مهندس ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به بازدیدهای میدانی از پروژه های در حال اجرا در استان ضمن قدردانی از عملکرد پر رنگ بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، تعلل در پرداخت تسهیلات را قابل توجیه ندانست و بر لزوم همراهی بیشتر به منظور تحقق اهداف تعیین شده تاکید کرد.
حسین نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با تمجید از تلاش کارکنان بانک مسکن در همراهی با طرح نهضت ملی مسکن از سایر بانکها خواست هرچه سریعتر موانع و مشکلات موجود بر سر راه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان را مرتفع و دولت را در پیشبرد اهداف تعیین شده یاری کنند.
حمیدرضا همت آبادی مدیرشعب بانک مسکن خراسان شمالی در این جلسه به عملکرد مطلوب بانک مسکن اشاره کرد و گفت: با عقد قرارداد حدود هفت هزار و ۴۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد ریال تعهدات داشته ایم.
وی افزود: در حال حاضر با پرداخت بیش از ۶۰ درصد این تعهدات که متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها پرداخت می شود؛ بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در استان خراسان شمالی را تکمیل و فروش اقساطی کرده ایم.
گفتنی است در پایان این جلسه، شورای مسکن استان با اهدا لوح سپاس از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی به مدیر شعب خراسان شمالی از عملکرد کارکنان بانک مسکن این استان قدردانی شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.