تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 10:09
کد خبر : 12758

در اسفندماه امسال صورت می گیرد:

آغاز بیمه رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی

آغاز بیمه رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی
اخبار پولی مالی- مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های تاکسیرانی کشور از آغاز بیمه رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی در اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، محمد رجائیه مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تاکسیرانی کشور با بیان این مطلب گفت: از سال ۹۲ سامانه تامین اجتماعی برای ناوگان حمل و نقل عمومی بسته و امکان به روزرسانی لیست رانندگان وجود نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به جدید مصوبه هیات رئیسه سازمان تامین اجتماعی لیست جدید رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی جهت استفاده از بیمه حمایتی به زودی به روز رسانی می شود و افرادی که راننده نیستند از این لیست حذف و رانندگان واقعی شناسایی شده توسط سامانه های حمل و نقل به لیست اضافه می شوند.

رجائیه با اشاره به نرخ ویژه بیمه حمایتی رانندگان بیان داشت: از اسفند ماه، بیمه این رانندگان به صورت مرحله ای بررسی و به روز می شود و رانندگانی که درسامانه ها موجود نبودند، پیام حذف دریافت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: اعتراض رانندگان حذف شده حتما بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.