تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 14:54
کد خبر : 19284

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت:

رونمایی از سامانه مروارید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رونمایی از سامانه مروارید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
اخبار پولی مالی-  رونمایی از سامانه مروارید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعیسامانه مروارید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست بانک توسعه تعاون راه اندازی گردید.

به گزارش اخبار پولی مالی، حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی وسازمان‌های تابعه، (همایش جهادگران امیدآفرین) اظهار داشت: این وزارتخانه به لحاظ اجتماعی بالاترین مسئولیت‌ها را عهده‌دار است و از این رو وزارت مردم است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌افزایی میان ارکان روابط عمومی وزارتخانه‌ها را حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: سامانه مروارید بستری برای انعکاس خدمات و دستارودهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی افزود: امیدآفرینی و انعکاس خدمات و دستاوردهای وزارتخانه در بخش‌های مختلف از جمله رفاه، کار، بیمه‌ها و بانک‌ها از جمله کارکردهای همکاران روابط عمومی است.
عبدالملکی گفت: چهار کلان پروژه در سطح وزارتخانه مطرح است که کلان پروژه اول، اشتغال در حوزه کار، دوم نظام بازنشستگی در حوزه آتیه مردم، سوم رفع فقر و حمایت اقشار آسیب‌پذیر در حوزه رفاه مردم و چهارم ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه اموال مردم است.
در این رونمایی محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرتضی موتورچی رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.
گفتنی است در همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی و سازمان‌های تابعه، همکاران روابط عمومی ستاد و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ۳۱ استان نیز در مجتمع فرهنگی تلاش گردهم آمدند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.