تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 13:28
کد خبر : 79174

گزارش اختصاصی اخبار پولی مالی

رشد ۲۹۳ درصدی درآمد بانک ایران زمین از محل تسهیلات اعطایی

رشد ۲۹۳ درصدی درآمد بانک ایران زمین از محل تسهیلات اعطایی
اخبار پولی مالی- بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک ایران زمین نشان می‌دهد که درآمدهای این بانک از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 293 درصد رشد داشته است.

به گزارش اخبار پولی مالی، صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک ایران زمین برای دوره مالی منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۲ نشان می‌‍دهد که درآمدهای این بانک از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی به ۵ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان رسیده که ۲۹۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

این بانک در ۹ ماهه سال گذشته از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی رقمی معادل یک هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود.

همچنین درآمدهای کارمزدی بانک ایران تا پایان آذرماه امسال برابر با ۲۳۲ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان بوده که ۳۲ درصد از رقم ۱۷۶ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومانی ۹ ماهه سال گذشته بیشتر است. خاص درآمد کارمزدی این بانک هم برابر با ۸۹ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان اعلام شده است.

با این حال، گزارش منتشر شده از صورت‌های مالی حسابرسی شده این بانک در سامانه کدال نشان می‌دهد که جمع درآمدهای عملیاتی بانک ایران زمین در این مدت برابر با ۵ هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان بوده که ۲۳ درصد کمتر از مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ است.

در حالی که زیان خالص بانک ایران در ۹ ماهه سال گذشته برابر با ۸ هزار و ۸۰۶ میلیارد تومان و در کل سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد تومان ثبت شده بود اما در ۹ ماهه نخست امسال این بانک موفق شده تا زیان خالص خود را به ۷ هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان کاهش دهد./گزارش اختصاصی اخبار پولی مالی

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.