تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 16:26
کد خبر : 50375

رشد بیش‌از ۱۰۰ درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱

رشد بیش‌از ۱۰۰ درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱
اخبار پولی مالی_ بانک کشاورزی در سال 1401 با صدور نزدیک به 70 هزار میلیارد ریال انواع ضمانت نامه بانکی برای مشتریان، وجهی دیگر از اثرگذاری خود را در تسهیل مبادلات تجاری و رشد اقتصادی جامعه نشان داده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، شعب این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفندماه، بیش از ۲۷ هزار فقره انواع ضمانت نامه بانکی ریالی به مبلغ ۶۹ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال برای متقاضیان صادر کرده اند که این مبلغ نسبت به سال ۱۴۰۰ رشدی معادل ۱۰۹ درصد داشته است.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی با هدف ارائه خدمات بانکی کامل و جامع به هموطنان در گسترده ترین شبکه شعب سیستم بانکی در اقصی نقاط کشور، در کنار ارائه خدمات رایج بانکی، با بهره گیری از سامانه یکپارچه صدور ضمانت نامه، طیف وسیع و متنوعی از انواع ضمانت نامه های ریالی و ارزی بانکی را با امکان استعلام اصالت ضمانت نامه های صادر شده از طریق تارنمای بانک، صادر می کند.

ضمانت نامه های بانکی بانک کشاورزی به لحاظ کاربردی انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار، مناقصه یا مزایده، انجام تعهدات، پیش پرداخت، استرداد کسور حسن انجام کار، ارزی، گمرکی و تعهد پرداخت اشاره کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.