تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 22:31
کد خبر : 12153

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

راه اندازی دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل کشور توسط انسی ماکارون

راه اندازی دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل کشور توسط انسی ماکارون
اخبار پولی مالی_ آئین افتتاحیه و راه اندازی منحصربفردترین دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل در ایران به مناسبت دهه فجر ظهر امروز با حضور مدیر عامل و تنی چند از مقامات در محل کارخانه شرکت NC ماکارون برگزار شد.
به گزارش اخبار پولی مالی، امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ آئین افتتاحیه و راه اندازی منحصربفردترین دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل در ایران به مناسبت دهه فجر  با حضور سید یاسر میراحمدی رئیس هیات مدیره شرکت NC ماکارون ،جابر کریمی فرماندار ملارد ،  فردین حسن خانی رئیس اداره صنعت و معدن ملارد ، ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و تنی چند از مقامات  استان در محل کارخانه شرکت NC ماکارون برگزار شد.

علی ابهریان مجری خط تولید جدید شرکت NC ماکارون در حاشیه افتتاح این خط تولید گفت: دستگاه جدیدی که در خط جدید کارخانه  شرکت NC ماکارون امروز بصورت رسمی شروع به کار کرد ساخت کشور ایتالیا است که بصورت کامل بروز رسانی و بومی سازی شده است.

وی تاکید کرد: این تغییرات با استفاده دانش متخصصان ایرانی انجام شده است که شامل طراحی قطعاتی از جمله سنسورها ، قالب ها  است که بخش های بسیار با اهمیت این دستگاه را شامل می شود و در حال حاضر این دستگاه دارای فناوری روز تولید دنیا در زمینه تولید انواع ماکارونی و انواع رشته و ورمیشل است که دانش فنی آن نیز بومی سازی شده است  و آنچه این خط تولید در کشور و حتی منطقه منحصربفرد کرده قابلیت تولید انواع ماکارونی و انواع رشته است که در سایر کارخانه ها برای این کار دو خط تولید لازم است اما در کارخانه NC ماکارون در یک خط انجام می شود که باعث صرف جویی ۵۰ درصدی در هزینه ها شده است و بسته به تقاضای بازار می توان محصول مورد نیاز را تولید و عرضه کرد.

ابهریان افزود : این دستگاه قابلیت ذخیره سازی ۵۰ تن محصول تولید شده در انبار خود را دارد و البته می تواند هم زمان محصول نهایی را بسته بندی کند. و ابراز امیدواری کرد که راه اندازی این خط تولید بتواند محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای روز دنیا در اختیار جامعه قرار دهد و در نهایت باعث رضایتمندی مصرف کنندگان گردد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.