تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 9:23
کد خبر : 53549

دیدار مدیرعامل پست بانک با معاون امور مجلس رییس جمهور

دیدار مدیرعامل پست بانک با معاون امور مجلس رییس جمهور
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل پست بانک ایران صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ضمن حضور در دفتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به تشریح سیاست ها، تبیین اقدامات و عملکرد پست بانک ایران و چشم انداز آتی و نقش بانک در رونق اقتصاد روستا و کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار و آگاهی بخشی ساکنین روستا پرداخته است.

به گزارش اخبار پولی مالی، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک از طریق پست بانک و کاهش هزینه های ملی و گستره فعالیت از طریق ۶ هزار باجه برای ۱۲ میلیون مردم روستا را از دیگر اقدامات پست بانک ایران ذکر کرد.

وی افزود: پست بانک ایران از سال ها قبل عهده دار عاملیت طرح های اقتصادی مهمی در سطح اقتصاد خرد و کلان کشور بوده و در مناطق روستایی و عشایری در مناطق کمتر برخوردار روستایی و عشایری به عنوان مهمترین دستاورد برای توسعه و افزایش سطح فعالیت و اثربخشی بانک در اقتصاد روستا در کارنامه عملکردی بانک ثبت شده است.

حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در این دیدار، گستره فعالیت و خدمات بانک در مناطق روستایی را بسیار ارزنده شمرد و از زحمات و خدمات مدیرعامل و مجموعه کارکنان بانک قدردانی کرد و اظهار داشت؛ اقدامات پست بانک موجب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و بهبود وضعیت زندگی آنان خواهد شد و باید در تمامی ابعاد و از سوی تمامی ارگان ها و نهادها مورد حمایت قرار گیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.