تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 19:42
کد خبر : 46919

خوزستان؛ مقصد دهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی

خوزستان؛ مقصد دهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی
اخبار پولی مالی_ مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق سه شنبه نهم اسفند ۱۴۰۱ در سفر خود به خوزستان از شعبه صندوق تامین، بازدید و با مقامات استانی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در جریان این سفر در یادمان و مزار شهید گمنام در محل استانداری خوزستان حضور یافته و به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر با امید احمدی “مدیر کل امور اقتصادی و دارایی”، علی دهقانی “رییس کل دادگستری”، صادق جعفری چگنی “دادستان عمومی و انقلاب” و ولی الله حیاتی “معاون امنیتی و انتظامی” استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

مهمترین محور این دیدارها بررسی راهکارهای افزایش همکاری ها و بهبود خدمات صندوق در استان و همچنین برخورد با تخلفات احتمالی بود.

مدیرعامل صندوق همچنین در بازدید از شعبه صندوق در اهواز، ضمن گفتگو با همکاران و بررسی فعالیت های شعبه، بر ضرورت توجه ویژه به اولویت‌های صندوق به ویژه پیگیری تکالیف سایر دستگاه های اجرایی برای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه شخص ثالث تاکید کرد.

ملاقات مردمی با تعدادی از مراجعه کنندگان صندوق و بررسی چگونگی خدمت رسانی به ذی‌نفعان، بخشی از برنامه حضور مهدی قمصریان در مدت زمان حضور در شعبه صندوق بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.