تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 15:40
کد خبر : 13262

مدیر اموال تملیکی استان لرستان عنوان کرد:

خودروهای توقیفی لرستان، در پارکینگ‌های اموال تملیکی و نیروی انتظامی است

خودروهای توقیفی لرستان، در پارکینگ‌های اموال تملیکی و نیروی انتظامی است
اخبار پولی مالی- مدیر کل تعزیرات در استان لرستان 563 خودرو در حال حاضر توقیف شده که از این تعداد 115 خودرو به انبارهای اموال تملیکی منتقل شده و باقی خودروها در پارکینگ‌های نیروی انتظامی قرار دارند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، روز گذشته جلسه‌ای در راستای تعیین تکلیف اموال تحت اختیار اموال تملیکی لرستان در استانداری با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیرانی از اموال تملیکی، تعزیرات، ستاد قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی این استان برگزار شد.

در این جلسه موضوع آخرین وضعیت خودروهای توقیفی مطرح شد که مدیر اموال تملیکی لرستان در این رابطه اظهار کرد: طبق اعلام اداره کل تعزیرات استان لرستان ۵۶۳ خودرو در حال حاضر در این استان توقیف شده که از این تعداد ۱۱۵ خودرو به انبارهای اموال تملیکی منتقل شده و باقی خودروها در پارکینگ‌های نیروی انتظامی به‌عنوان دستگاه کاشف قرار دارند.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید اداره کل تعزیرات و نیروی انتظامی استان لرستان لیست به روز شده ای از خودروهای توقیفی با ذکر مشخصات و محل پارک آنها را در اختیار اموال تملیکی قرار دهد تا نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام شود.

در ادامه رستمی درباره تعیین تکلیف خودروها پیشنهاد داد: خودروهایی که قابلیت تردد (روشن شدن و حرکت کردن) را دارند به اموال تملیکی تحویل داده شوند و در خصوص مابقی خودروها که قادر به تردد نیستند با هماهنگی مراجع قضایی اموال تملیکی لرستان روند ارزیابی و اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف آنها را در انبارهای نیروی انتظامی انجام دهد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.