تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 14:12
کد خبر : 19310

مدیر عامل بیمه ایران عنوان کرد:

حمایت بیمه گرملی از سرمایه های مردمی

حمایت بیمه گرملی از سرمایه های مردمی
اخبار پولی مالی- همزمان با حضور مدیر عامل بیمه ایران در مشهد، چک خسارت علی الحساب به مبلغ 100 میلیارد ریالی به زیان دیده پرداخت شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی،مدیر عامل بیمه ایران در مراسم اعطای چک خسارت به بیمه گذار اظهار داشت: بیمه ایران حامی اقتصاد کشور، بخصوص تولید کنندگان است و پشتیبانی و حمایت از توسعه و تسهیل فضای کسب و کار و هم چنین حفظ و بهبود جایگاه بیمه گذاران در هنگام بروز خسارت وظیفه و ماموریت ما می باشد.

رییس هیات مدیره بیمه ایران اظهار داشت: صنعت بیمه نقش مهمی در دستیابی به اهداف اقتصادی تعیین شده دارد و رابطه بین توسعه فضای کسب و کار و بازارهای مالی در اقتصاد قابل انکار نیست.

مدیرعامل بیمه ایران اظهار داشت: هرچند که خسارت وارده در حقیقت برای بیمه ایران ایجاد شده است اما لازم دیدم در جهت تکریم بیمه گذار و اعلام حمایت بیمه ایران از تمامی بیمه گذاران شخصا برای پرداخت خسارت حضور پیدا کنم.

وی افزود: بیمه ایران در راستای توسعه و حفظ سرمایه های ملی برای پرداخت سریع و با کیفیت خسارت تغییر ریل مناسب را در دستور کار دارد.

در این مراسم مدیر کارخانه گراند صنعت خراسان با بیان این که ۴۰ سال است بیمه گذار بیمه ایران می باشد عنوان داشت: در طول این چهار دهه به دلیل اعتمادی که به بیمه ایران داشتیم، حتی از دیگر شرکت ها استعلام نرخ و شرایط هم انجام نداده ایم.

شایان ذکر است کارخانه گراند صنعت خراسان در ۱۹ فروردین امسال دچار آتش سوزی شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.