تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 10:10
کد خبر : 51070

حدود اختیارات جدید بیمه‌های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران اعلام شد

حدود اختیارات جدید بیمه‌های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران اعلام شد
اخبار پولی مالی_ مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران با صدور بخشنامه ای حدود اختیارات جدید برای صدور بیمه نامه های مسئولیت، باربری و کشتی را اعلام کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار کرد: این مدیریت در راستای تسریع و تسهیل در انجام امور اجرایی صدور بیمه نامه ها و در نتیجه پاسخگویی سریعتر به درخواست های بیمه گذاران ، بخشی از اختیارات صدور خود را در چارچوب آیین نامه حدود اختیارات مصوب هیات مدیره، و از ۳۰ فروردین ماه سال جاری به مدیران استان ها تفویض نموده است.

وی در ادامه افزود: حدود اختیارات جدید در سیستم های بیمه های مسئولیت و باربری در چارچوب مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهای جاری، بارگذاری شده و قابلیت اجرایی دارد و نظارت بر حسن اجرای آن نیز بر عهده مدیران کل استان ها خواهد بود. همچنین نتایج عملکردی تفویض اختیار صورت گرفته در فواصل زمانی منظم ارزیابی شده و در صورت نیاز تغییرات لازم (کاهش یا افزایش) در آن صورت خواهد پذیرفت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.