تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 18:38
کد خبر : 79583

جهش عملکرد تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

جهش عملکرد تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
اخبار پولی مالی-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس از افزایش هفت‌درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری این منطقه‌ی عظیم اقتصادی در ۱۱ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، «محمدرضا پیرحسینلو» در تشریح این خبر بیان داشت: در مدت ۱۱ماهه نخست امسال بیش از دو میلیون و ۶۰۴ هزار تن بارگیری توسط کشتی داشتیم که در مقایسه با عملکرد یک میلیون و ۷۶۵ هزارتنی مدت مشابه سال گذشته رشدی ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین در تخلیه‌ی واگن‌ها نیز با عملکردی بالغ بر سه میلیون و ۸۹۵ هزار تن در مقایسه با عملکرد سه میلیون و ۴۸۱ هزارتنی سال گذشته، ۱۱ درصد رشد را تجربه کردیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس تصریح کرد: در مجموع تناژ خروج بار از منطقه ۳۸۲ درصد و تناژ ورود بار کامیونی به منطقه نیز ۴۰۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان مجموع تناژ عملکرد تخلیه و بارگیری این مجموعه در سال گذشته را بیش از ۱۲ میلیون و ۵۲ هزار تن عنوان کرد و افزود: این عملکرد در مدت مشابه سال جاری به بیش از ۱۳ میلیون رسید که رشدی هفت‌درصدی را نشان می‌دهد و امیدواریم با هم‌افزایی تمامی ارکان دخیل شاهد ارتقا این عملکرد در سال پیش رو نیز باشیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.