تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 17:12
کد خبر : 75294

جلسه سازمان بورس با هلدینگ‌ها و ناشران در راستای اجرای تجدید ارزیابی دارایی‌ها

جلسه سازمان بورس با هلدینگ‌ها و ناشران در راستای اجرای تجدید ارزیابی دارایی‌ها
اخبار پولی مالی_ با هدف اجرایی شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، جلسات مستمر و جداگانه‌ هیات مدیره و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل و هیات مدیره هلدینگ‌ها و ناشران بزرگ امروز «چهارشنبه» در سازمان بورس برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، در راستای برگزاری جلسات سازمان بورس و اوراق بهادار و وزیر اقتصاد با مدیران عامل و هیات مدیره هلدینگ‌ها و ناشران بزرگ بازار سرمایه، امروز «چهارشنبه» با هدف اجرایی شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، جلسات مستمر و جداگانه‌ای با مدیران عامل و هیات مدیره این شرکت، در این سازمان برگزاری شد.

شایان ذکر است، سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق این امر، صبح امروز جلسه ای با اعضای هیات مدیره و مدیران «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری غدیر» و… برای پیگیری تسهیل فرایند افزایش سرمایه این شرکت ها از تمامی طبقات دارایی ها با رویکرد ویژه و نیز تمهیدات لازم برای رفع موانع حسابرسی و مالیاتی برگزار کرد.

گفتنی است، جلسات مستمر و جداگانه‌ای نیز در این خصوص با حضور سایر هلدینگ‌ها و ناشران بزرگ بازار سرمایه امروز و طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.