تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 14:46
کد خبر : 60935

جلب رضایت ۹۱درصد تماس‌گیرندگان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر

جلب رضایت ۹۱درصد تماس‌گیرندگان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر
اخبار پولی مالی_ متوسط تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از ۱۱هزار و ۵۰۰ تماس در روز بوده است. از بین افرادی که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده‌اند، ۹۱ درصد از خدمات دریافت شده رضایت داشته‌اند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مشتریان و مخاطبان این بانک تا پایان تیر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۴۶هزار تماس با این مرکز برقرار کرده‌اند. متوسط تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از ۱۱هزار و ۵۰۰ تماس در روز بوده است. بخشی از این تماس‌ها که مربوط به موضوعاتی همچون آدرس و تلفن شعبه یا مسدودی کارت بوده از طریق تلفن گویا و بخشی دیگر توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است.

متوسط زمان انتظار جهت مکالمه با کارشناسان کمتر از ۳ دقیقه و متوسط زمان هر مکالمه نیز قدری بیش از ۲ دقیقه بوده است. از بین ۸۵هزار نفری که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کرده‌اند، ۹۱ درصد از خدمات دریافتی رضایت داشته‌اند.

بیشترین موضوعاتی که برای آن با مرکز ارتباط با مشتریان تماس گرفته شده به ترتیب همراه‌بانک، وام و سامانه افتتاح حساب آنلاین بوده و مجموعاً ۶۰ درصد تماس‌ها به این سه موضوع اختصاص داشته است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شماره ۰۲۱۴۳۲۲ به صورت شبانه‌روزی و در طول ۷ روز هفته پاسخگوی تماس‌های مشتریان و مخاطبان بانک است. افراد می‌توانند برای مواردی همچون مسدودی کارت، راهنمایی در نحوه کار با همراه‌بانک و اینترنت‌بانک، راهنمایی در مورد طرح‌ها، اختلال سامانه‌ها، وضعیت افتتاح حساب آنلاین، وضعیت وام آنلاین، بیان شکایات و… با این مرکز تماس حاصل کنند.

گفتنی است اطلاعات شعب، افتتاح حساب آنلاین از طریق پیشخوان مجازی، دانلود همراه‌بانک و توضیحات مربوط به طرح‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از طریق وب‌سایت بانک به نشانی www.qmb.ir نیز در دسترس است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.