تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 18:24
کد خبر : 61590

تعطیلی شعب و باجه های پست بانک در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

تعطیلی شعب و باجه های پست بانک در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
اخبار پولی مالی_ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱‏‏‏/۰۵‏‏‏/۱۴۰۲لغایت ۱۲‏‏‏/۰۵‏‏‏/۱۴۰۲ ( به مدت دو روز )، تمام ادارات مرکزی ‏‏‏و ستاد مدیریت های شعب استانها و مناطق تهران و باجه های بانکی تابعه آنان (به استثنای شعب کشیک) در مدت مذکور تعطیل اعلام شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، با عنایت به نامه شماره ۲۴۶۳‏‏/ﻫ ‏‏- ب مورخ ۱۰‏‏/۰۵‏‏/۱۴۰۲ دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و پیرو موافقت هیأت دولت مبنی بر تعطیلی کلیه ادارات و بانکهای سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱‏‏‏/۰۵‏‏‏/۱۴۰۲لغایت ۱۲‏‏‏/۰۵‏‏‏/۱۴۰۲ ( به مدت دو روز ) ، کلیه ادارات مرکزی ‏‏‏و ستاد مدیریت های شعب استانها و مناطق تهران و باجه های بانکی تابعه آنان (به استثنای شعب کشیک) در مدت مذکور تعطیل اعلام شد.

بنا بر بخشنامه اعلامی شماره ۱۰۳۱/ ۰۲ /ب مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۰ معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک ، بمنظور ایجاد امکان ارائه خدمات بانکی به مشتریان از طریق درگاههای غیر حضوری و همچنین دستگاههای خودپرداز می بایست به شرح ذیل اقدام شود:

۱‏‏- با توجه به الزام ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان (از قبیل خدمات کارت ،پایا و ساتنا) ، ادارات ستادی ذیربط می بایست نسبت به برقراری کشیک جهت ارائه خدمات پشتیبانی با تشخیص معاونت ‏‏/ مدیریت امور ذیربط اقدام نمایند.
۲ ‏‏- با توجه به ضرورت پولرسانی ، پولگذاری و پشتیبانی از دستگاههای خود پرداز ، مدیریتهای شعب استانها و مناطق و اداره کل خزانه داری و نظامهای پرداخت می بایست تمهیدات لازم از جمله تامین نقدینگی و برقراری کشیک را در ایام مذکور بعمل آورند.
۳‏- فعالیت و کشیک شعب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱، ۱۲ ‏/ ۰۵‏/۱۴۰۲ حسب تشخیص مدیریت شعب استان ‏و منطقه ذیربط صورت پذیرد. ضمناً در شهرستان مرکز استان و شهرستانهای بیش از یک شعبه به استثنای شهر تهران صرفاً یک شعبه به صورت کشیک فعالیت نمایند .

تبصره۱ : شعب کشیک در مدیریت شعب غرب و شرق تهران به تشخیص مدیریت های شعب مذکور می باشد .
تبصره ۲: اداره کل روابط عمومی به منظور پاسخگویی به نیاز های مشتریان و خدمات رسانی به آحاد مردم شعب کشیک منتخب را ار طریق سایت بانک به اطلاع عموم برساند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.