تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 11:01
کد خبر : 35435

مدیرراهبرد و زیرساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری هلدینگ خلیج فارس:

تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه‌ای

تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه‌ای
اخبار پولی مالی_ با رصد کردن کلان روندهای فناوری جهانی، برنامه های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه‌ای تدوین و پیاده سازی می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی، مروت مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رصد کردن کلان روندهای فناوری جهانی، برنامه های راهبردی مقابله با مخاطرات انتشارات گازهای گلخانه‌ای را تدوین و پیاده سازی می‌کند.

مروت گفت: یکی از جنبه های مهم آسیب پذیری در سالهای پیش رو،کاهش حاشیه سود شرکتهای تولید کننده محصولات صنایع انرژی بر مانند صنایع پتروشیمی، به واسطه برنامه‌های جهانی کاهش انتشارات گازهای گلخانه ای و مقابله با تغییر اقلیم است.

وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با استفاده از پتانسیل و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در این مسیرگام برداشته و با توجه به محدودیت های کربنی تدوین شده، آماده حضور در بازارهای بین المللی می شود.

مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد: با این هدف، در نمایشگاه بیستم، تفاهم نامه ای با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.