تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 11:51
کد خبر : 69929

معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی گفت:

افزایش صد درصدی سود “ودی” در شش‌ ماهه ۱۴۰۲

افزایش صد درصدی سود “ودی” در شش‌ ماهه ۱۴۰۲
اخبار پولی مالی_ مجموع سود حاصله “ودی” برای ۶ ماهه نخست امسال ۶۴۷ میلیارد تومان بود و در مقایسه با کل سود سال ۱۴۰۱ که ۳۲۳ میلیارد تومان بوده، رشد بیش از ۲ برابری را نشان می‌دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی، بهروز قزلباش، معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی درباره عملکرد این شرکت در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: ما در ۶ ماهه سال جاری، سود خوب و قابل ملاحظه‌ای کسب کردیم. مجموع سود حاصله برای ۶ ماهه نخست امسال ۶۴۷ میلیارد تومان بود و در مقایسه با کل سود سال ۱۴۰۱ که ۳۲۳ میلیارد تومان بوده، رشد بیش از ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه آنلاین خسارت خودرو و درمان، سامانه صدور آنلاین بیمه نامه‌های بدنه خودرو و بازدید آنلاین از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری به شمار می‌رود. همچنین، برنامه فروش الکترونیکی را در ۱۳ محصول بیمه‌ای را در شرکت جاری کردیم.

معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی درخصوص موضوع فروش و بازاریابی بیان کرد: در حوزه فروش و بازاریابی که مهمترین موضوع شرکت در سال ۱۴۰۲ است، در سال جاری یکی از مهمترین برنامه‌های فروش شرکت افزایش فروش‌های غیر از قرارداد درمان بنیاد شهید را هدف گذاری کردیم و برنامه‌های مفصلی نیز در این باره صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های حوزه فروش این است که رویکرد فروش همچنان خرده فروشی و تقویت فروش بیمه‌های زندگی باشد. اعتقاد داریم سود شرکت از طریق افزایش خرده فروشی محقق می‌شود. به همین دلیل اقداماتی از جمله برگزاری مسابقات و کمپین‌های فروش و نیز اقدامات لازم برای پوشش محصولات جدید بیمه‌ای انجام شد. همچنین، جلسات مستمری با شبکه فروش به صورت ماهانه و فصلی برگزار می‌شود. باشگاه نمایندگان را با ارائه خدمات مختلف راه اندازی کردیم.

قزلباش درباره هدف گذاری در سال جاری گفت: هدف گذاری در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی این است که ما به ۶۴۰۰ میلیارد تومان فروش علاوه بر حق بیمه قرارداد بنیاد شهید برسیم. براساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۵۰ درصد از بودجه سالیانه را در ۶ ماهه محقق کردیم.

منبع: بورس نیوز

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.