تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 12:49
کد خبر : 49271

در روزهای آغازین1402 استارت خورد؛

برگزاری بوت کمپ آموزشی Administration مدرسه داتین

برگزاری بوت کمپ آموزشی Administration مدرسه داتین
اخبار پولی مالی_ بوت کمپ آموزشی دوره Administration  مدرسه داتین از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فناوری اطلاعات و دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، داتین از سال‌های گذشته و با راه‌اندازی مدرسه داتین، امکانی را فراهم کرده تا دانشجویان و افراد مستعدی که برای ورود به دنیای حرفه‌ای کار تجربه کمی دارند، بتوانند با صنعت بانکداری و پرداخت آشنا و برای حضوری توانمند در بازار کار حرفه‌ای، آماده شوند.

حالا مدرسه داتین قصد دارد پس از برگزاری بوت‌کمپ آموزشی امنیت، در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ نیز بوت‌کمپ آموزشی دوره Administration را برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های حوزه‌ فناوری اطلاعات و دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته‌ها برگزار کند. مفاهیم مدیریت سیستم‌­ها، مفاهیم شبکه، معماری سیستم‌های کامپیوتری و نحوه کار آنها، مفاهیم پایه‌ای سیستم‌­ها، اصول برنامه‌نویسی و نحوه کار سیستم عامل و پایگاه­‌های داده از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

ثبت‌نام این بوت‌کمپ آموزشی از ۷ تا ۲۰ فرودین ماه و از طریق ایمیل مدرسه داتین به آدرس school@dotin.ir خواهد بود. رزومه‌های متقاضیان این بوت‌کمپ، در دو مرحله غربال می‌شود؛ نخست توسط کارشناسان واحد توسعه سرمایه‌های انسانی داتین و در مرحله دوم توسط تیم فنی تا مهارت‌ها و توانمندی‌های افراد محرز شود. برگزاری این بوت کمپ برای ۲۰ نفر برنامه‌ریزی شده و کسانی که بتوانند در این دو مرحله، ارزیابی موفقی را پشت سر بگذارند، یک ایمیل پذیرش ارسال می‌شود.

بوت‌کمپ آموزشی دوره Administration با تدریس سهیل‌ کیا، کارشناس ارشد عملیات پایگاه داده داتین از دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز و به مدت دو ماه به‌صورت رایگان ادامه خواهد داشت. دو جلسه این دوره در طول هر هفته آموزش، حضوری و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت نه و نیم تا ۱۱ برگزار و سایر جلسات به‌صورت خودآموز دنبال می‌شود.

درنهایت، کسانی که بتوانند دوره Administration را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند و جذب تیم‌های داتینی می‌شوند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.