تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 11:47
کد خبر : 37724

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد؛

برنامه دولت در راستای شکوفایی بازار سرمایه

برنامه دولت در راستای شکوفایی بازار سرمایه
اخبار پولی مالی_ رویکرد دولت سیزدهم در مورد سازمان بورس و بازار سهام حمایتی است و در ماه‌های اخیر شاهد ثبات بازار سرمایه بودیم که این روند آرامشی، نشات گرفته از حمایت دولت و مجلس است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از ایرنا، علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به حمایت‌های دولت سیزدهم از بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: رویکرد و وضعیت ساختار بودجه در سال ۱۴۰۲ باید رافع مشکلات اساسی مردم از جمله حل مشکلات معیشتی، کمبود مسکن و حمایت از بورس باشد تا بتوانیم تاثیرات این رویکرد را در توسعه اقتصاد کشور شاهد باشیم.

وی بیان کرد: با حمایت‌های اخیر دولت از بازار سرمایه امیدواریم این حوزه به سمت شکوفایی حرکت کند و بتواند به هدف‌گذاری خود نزدیک شود.

رضایی تصریح کرد: در دولت گذشته حدود ۲۰ میلیون نفر و حتی شرکت‌های بزرگ از بورس ضرر کردند، اما خوشبختانه دولت سیزدهم به دنبال جبران این حوزه است و جُور دولت قبل را می‌کشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: رویکرد دولت سیزدهم در مورد سازمان بورس و بازار سرمایه حمایتی است و در ماه‌های اخیر با ثبات بازار سرمایه شاهد ثبات در این حوزه بودیم و این روند آرامشی، نشآت گرفته از حمایت دولت و مجلس است.

وی اضافه کرد: برنامه دولت و سازمان بورس را در راستای شکوفایی بورس می‌بینیم و این امر نویدبخش روزهای خوبی برای بازار سرمایه است.

رضایی با بیان اینکه دولت باید از مدیریت باثبات حمایت کند مدیریت بورس از جنس این خانواده است، افزود: سازمان بورس اعلام کرده برنامه‌های هدفمندی در حال اجرا دارد که البته همه باید دست به دست هم بدهیم تا سازمان برنامه‌هایش را اجرایی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: از بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌خواهم برای رونق هرچه بیشتر بورس وارد این بازار شوند، اگر شرکت‌های بیشتر، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران وارد بورس شوند افزایش امیدواری‌ها در بازار سرمایه ادامه‌دار می‌شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.