تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 15:40
کد خبر : 59843

بانک سینا به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای دارد

بانک سینا به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای دارد
اخبار پولی مالی_ توسعه زیرساخت‌ها و بسترهای فعالیت‌های مرتبط با کسب‌وکار بانک، در مرکز توجه بانک سینا قرار دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا‌ فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در آئین افتتاح ساختمان جدید مدیریت منطقه البرز، قزوین ‌و زنجان، ضمن تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌ها اذعان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته در سال گذشته، به این نتیجه رسیدیم که جابه‌جایی مدیریت منطقه البرز، قزوین و زنجان به شهرستان کرج می‌تواند نتایج و دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد. به همین دلیل موضوع جابجایی ستاد مرکزی منطقه از زنجان به البرز در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: منطقه البرز، قزوین ‌و زنجان به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور دارای نقاط قوت و ظرفیت‌های عدیده‌ای است که تمرکز بیشتر بر فعالیت در این منطقه می‌تواند به دستیابی اهداف مد نظر بانک کمک کند.

وی افزود: در شرایط کنونی، حصول موفقیت در ارائه خدمات بانکی بر مشتری‌مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است و جابه‌جایی ساختمان مدیریت منطقه نیز بر محور رضایت‌مندی مشتریان صورت گرفته است.

فتحعلی استفاده از بسترهای فراهم شده برای ارائه انواع خدمات به ویژه خدمات ارزی را به عنوان یک مزیت رقابتی برای بانک سینا قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: در یک سال گذشته با تقویت واحد ارزی و بین‌الملل بانک، راه را برای ورود به عرصه‌های جدید بانکداری هموارتر کرده است. در کنار این موضوع، تدوین طرح راهبردی کسب‌وکار و طراحی محصولات متنوع، متناسب با نیازهای گروه‌های مختلف مشتریان، این نوید را می‌دهد که بانک سینا می‌تواند سهم بازاری خود را در نظام پولی کشور افزایش دهد.

گفتنی است ساختمان مدیریت منطقه البرز، قزوین‌ و زنجان بانک سینا پیش از این در شهرستان زنجان واقع شده بود که به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر، به شهرستان کرج منتقل شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.