تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 15:29
کد خبر : 34961

اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در حوزه پایان‌نامه منتشر شد

اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در حوزه پایان‌نامه منتشر شد
اخبار پولی مالی_ پژوهشکده بیمه عناوین پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویی پیشنهادی خود را به همراه طرحنامه‌های اولیه و رشته‌های تحصیلی مرتبط با هر موضوع منتشر کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، اداره امور پژوهشی و آموزشی پژوهشکده بیمه در اقدامی نوآورانه به منظور هدایت پایان‌نامه‎ های دانشجویی به سمت موضوعات و مسایل کاربردی صنعت بیمه و حمایت مادی و معنوی از انجام این تحقیقات، اولویت‌های پژوهشی پیشنهادی خود را به همراه طرحنامه اولیه، اساتید راهنما یا مشاور پیشنهادی از میان اعضای هیات علمی پژوهشکده و رشته‌های تحصیلی مرتبط با هر موضوع به تفکیک مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری منتشر کرد.

در طرحنامه‌های اولیه، علاوه بر بیان مسئله و پیشینه تحقیق، سوالات و فرضیات، مدل و روش تحقیق، نوآوری و مقالات مرجع لاتین مرتبط با موضوع ارائه شده است.

علاقه‌مندان با مراجعه به سربرگ پایان‌نامه در صفحه اداره امور پژوهشی و آموزشی وب‌سایت پژوهشکده بیمه و یا از طریق نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5672/page/ می‌توانند فهرست اولویت‌های پژوهشی پایان‎نامه و طرحنامه اولیه مختص هر موضوع را مشاهده و دریافت نمایند.

 

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.