تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 16:07
کد خبر : 49108

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و مرکز خدمات آموزشی لجند دبی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و مرکز خدمات آموزشی لجند دبی
اخبار پولی مالی_ همزمان با برگزاری آیین اختتامیه اولین دوره آموزشی بین‌المللی بیمه رایج در مرکز خدمات آموزشی لجند و با هدف ایجاد چارچوب همکاری بین طرفین به منظور ارتقای فعالیت‌های مرتبط با توسعه و گسترش دانش در حوزه‌های مالی، حسابداری و IFRS بر اساس منافع متقابل، تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و مرکز خدمات آموزشی لجند دبی امضا شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژهشکده بیمه، نشست امضای تفاهم‌نامه میان پژوهشکده بیمه و مرکز خدمات آموزشی لجند، ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) و همزمان با برگزاری آیین اختتامیه اولین دوره آموزشی بین‌المللی بیمه رایج برای مدیران صنعت بیمه ایران، با حضور محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه، شهرام رضاپور مشاور بین‌الملل رئیس پژوهشکده بیمه، سید عمران حسنین جعفری مالک و مدیر آموزش مرکز خدمات آموزشی لجند، ارمغان احمد مدرس دوره و شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در مرکز خدمات آموزشی لجند (امارات متحده عربی) برگزار شد.

به موجب این تفاهم‌نامه مرکز خدمات آموزشی لجند در سازماندهی مشترک برنامه‌های یادگیری و آموزش‌های کوتاه‌مدت، برگزاری کارگاه، سمینار، وبینار و رویدادهای مشابه؛ پژوهش مشترک و نشر در صنعت خدمات مالی؛ ارائه مشاوره و برنامه‌های مشورتی در حوزه‌های مورد نظر طرفین به منظور پیشبرد دانش و افزایش استعدادها در حوزه امور مالی، حسابداری و IFRS به همراه صدور گواهینامه‌های بین‌المللی مالی و حسابداری، با پژوهشکده بیمه همکاری خواهد داشت.

در ابتدای این نشست، عسگری ضمن قدردانی از مدرس دوره و رئیس این مرکز جهت برگزاری مطلوب برنامه آموزشی برای هیئت ایرانی، به برنامه‌های آتی پژوهشکده برای آموزش بیمه و تکافل اشاره و ابراز امیدواری کرد تفاهم‌نامه امضا شده در نشست حاضر در پیشبرد اهداف پژوهشکده بیمه موثر باشد.

عمران حسنین رییس مرکز خدمات آموزشی لجند نیز ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران، میزبانی از دانش‌پژوهان ایرانی و امضای تفاهم‌نامه با پژوهشکده بیمه را موجب افتخار این مرکز دانست و با اذعان به سطح دانش بالای شرکت کنندگان ایرانی در این دوره ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز دوره‌های آموزشی شرکت لجند برای فعالان صنعت بیمه ایران برگزار گردد.

در نشست اختتامیه دوره آموزشی، گواهینامه ۸ عضو هیئت اعزامی ایرانی حاضر در دوره به صورت جداگانه توسط رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس مرکز خدمات آموزشی لجند اعطا و تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و مرکز خدمات آموزشی لجند امضا شد.

گفتنی است، اولین دوره آموزشی بین‌المللی بیمه رایج با موضوع استانداردهای گزارشگری مالی با تاکید بر IFRS17، صبح روز دوشنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ (۲۷ فوریه ۲۰۲۳) با برگزاری آیین افتتاحیه در مرکز خدمات آموزشی لجند (امارات متحده عربی) آغاز شد. در این دوره آموزشی ۵ روزه که با حضور ۸ دانش‌پژوه شامل اعضای هیات علمی پژوهشکده و مدیران و کارشناسان صنعت بیمه ایران و به زبان انگلیسی برگزار گردید، مباحث تخصصی پیرامون استانداردهای گزارشگری مالی توسط ارمغان احمد مدرس مراکز علمی معتبر در امارات متحده عربی تدریس شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.