تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 16:33
کد خبر : 46631

انتخاب مدیریت حراست بیمه ایران به‌عنوان ”برگزیده دفاتر حراست‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی”

انتخاب مدیریت حراست بیمه ایران به‌عنوان ”برگزیده دفاتر حراست‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی”
اخبار پولی مالی_ جمشید جنگ آرا مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست بیمه ایران اعلام کرد مدیریت حراست بیمه ایران ، با توجه به برآوردها و ارزیابی مرکز حراست وزارت اقتصادی و دارایی، به عنوان ”برگزیده دفاتر حراست های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی” انتخاب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، جنگ آرا مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست بیمه ایران این موفقیت را مرهون تلاش و همت بالای کارکنان مدیریت حراست و هدایت و راهنمایی مدیران ارشد شرکت دانست و تاکید کرد: امیدواریم در سال های پیش رو ، با تلاش مضاعف همکاران حراست این موفقیت ها را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش، در تقدیر نامه سید حسین حجتی ، معاون وزیر و رییس سازمان حراست کل کشور خطاب به مدیر کل حراست بیمه ایران آمده است: اهتمام تمام برای تحقق مسئولیت های حراستی در راستای صیانت و حفاظت از ارزش ها، دارایی و سرمایه انسانی دستگاه حوزه ماموریت حراست، امر مهمی است که مرضی حق تعالی و ادای دین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نظر به اینکه حسب برآوردها و ارزیابی مرکز حراست وزارت اقتصادی و دارایی، جنابعالی و همکاران خدوم آن مدیریت به عنوان ”برگزیده دفاتر حراست های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی“ تعیین گردیده اید، بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام و از خداوند منان مزید توفیقات را خواستارم.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل این موفقیت را به مدیرکل و کارکنان پرتلاش حراست تبریک و تهنیت می گوید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.