تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:16
کد خبر : 9370

مدیرامور استانها و بازاریابی پست بانک ایران خبرداد:

 اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال

 اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال
اخبار پولی مالی- درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف 2 میلیارد ریال واگذار می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی،علیرضا واحدپور، مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران از اعطای کارت های اعتباری مروارید پلاس با مبالغ ۲۰۰۰، ۱۰۰۰، ۵۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی به مشتریان اعتباری این بانک و دیگر هموطنان متناسب با اعتبار سنجی آنها، برای خرید کالا و خدمات خبرداد.

وی با اعلام این خبر افزود: درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف ۲ میلیارد ریال واگذار می‌کند.
واحدپور تصریح کرد: کارت اعتباری مروارید پلاس صرفا برای اعطای تسهیلات در قالب عقد مرابحه قابل استفاده و با رنخ سود ۱۵ درصد بوده و تراکنش های مالی دیگر نظیر برداشت وجه، انتقال وجه و برداشت از کارت مزبور مجاز نمی باشد.
وی در ادامه عنوا‌ن‌کرد: تمامی کارت های اعتباری مروارید پلاس ، فقط بر روی دستگاه‌های POS نصب شده در فروشگاه های طرف قرارداد با پست بانک ایران قابل بهره برداری می باشد.
مدیرامور استانها و بازاریابی بانک درپایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و درصورت نیاز از آن بهره‌مند شوند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.